TOP zadavatelé – září 2016
Partner portálu Nielsen Admosphere přináší přehled klientů, kteří utratili v září 2016 nejvíce prostředků za reklamu.
INSTORE
U TOP 10 společností v mediatypu Instore bylo v září 2016 celkově vynaloženo 3,19 mil. Kč. Na první příčce v mediatypu Instore se umístila společnost Visa Europe s 1,6 mld. Kč, následovaná společností Sarantis Czech Republic s rovnými 600 tis. Kč. Třetí místo obsadila společnost Findus C.R. se 471 tis. Kč.
CELKOVĚ
U TOP 10 společností bylo v září celkově vynaloženo 974 mil. Kč.
Na první příčce se umístila společnost Ferrero Česká s 143 mil. Kč, následovaná společnosti Procter&Gamble se 132 mil. Kč. Třetí místo obsadila společnost HENKEL ČR se 108 mil. Kč.
Zdroj: Nielsen Admosphere