TOP zadavatelé – říjen 2017
Partner portálu Nielsen Admosphere přináší přehled klientů, kteří utratili v říjnu 2017 nejvíce prostředků za reklamu.
INSTORE
U TOP 10 společností v mediatypu In-store bylo v říjnu 2017 celkově vynaloženo 4,5 mil. Kč.
Na první příčce se umístila společnost Nestlé Česko s 1,6 mil. Kč, s velkým odstupem následuje společnost Plzeňský Prazdroj se 647 tisíci Kč. Třetí místo obsadila společnost Brown-Forman Czechia s 515 tisíci Kč.
CELKOVĚ
U TOP 10 společností bylo v říjnu celkově vynaloženo přes 1,3 mld. Kč.
Na první příčce se umístila společnost Ferrero Česká s 223,5 mil. Kč, následovaná společností Lidl Česká republika, která investovala 149,7 milionů korun. Třetí místo obsadila společnost SAZKA se 145,6 mil. Kč.