TOP zadavatelé – prosinec 2016
Partner portálu Nielsen Admosphere přináší přehled klientů, kteří utratili v prosinci 2016 nejvíce prostředků za reklamu.
INSTORE
U TOP 10 společností v mediatypu Instore bylo v prosinci 2016 celkově vynaloženo 8,65 mil. Kč. Na první příčce v mediatypu Instore se umístila společnost Nestlé Česko se 2,2 mil. Kč, následovaná společností UNILEVER ČR s 1,9 mil. Kč. Třetí místo obsadila s mírným odstupem společnost BOHEMIA SEKT s necelými 1,4 mil. Kč.
CELKOVĚ
U TOP 10 společností bylo v prosinci celkově vynaloženo necelých 1,2 mld. Kč.
Na první příčce se umístila společnost Alza.cz se 176,2 mil. Kč, následovaná společností Tesco Stores ČR, která investovala 144,7 mil. Kč. Třetí místo obsadila společnost FAST ČR s necelými 128 mil. Kč.