TOP zadavatelé – listopad 2018
Partner portálu Nielsen Admosphere přináší přehled klientů, kteří utratili v listopadu 2018 nejvíce prostředků za reklamu.
INSTORE
U TOP 10 společností v mediatypu In-store bylo v listopadu 2018 celkově vynaloženo 4,2 milionu korun.
Na první příčce se umístila společnost Heineken Česká republika s necelými 1,1 mil. Kč, s velkým odstupem následuje společnost Vitana s 537 tisíci Kč. Třetí místo obsadila společnost Ahold Čzech Republic se 473 tisíci Kč.
CELKOVĚ
U TOP 10 společností bylo v listopadu 2018 celkově vynaloženo přes 1,6 mil. Kč.
Na první příčce se umístila společnost Internet Mall s 246,7 mil. Kč, následovaná společností Alza.cz, která investovala 196,6 miliony korun. Třetí místo obsadila společnost Ferrero Česká se 188,3 mil. Kč.
Zdroj: Nielsen Admosphere