TOP zadavatelé – červenec 2018
Partner portálu Nielsen Admosphere přináší přehled klientů, kteří utratili v červenci 2018 nejvíce prostředků za reklamu.
INSTORE
U TOP 9 společností v mediatypu In-store byl v červenci 2018 celkově vynaloženo 987 tisíc korun.
Na první příčce se umístila společnost O2 Czech Republic s 294 tisíci korunami, s malým odstupem následuje společnost Kofola s 219 tisíci korunami. Třetí místo obsadila společnost Nutricia s 185 tisíci Kč.
CELKOVĚ
U TOP 10 společností bylo v červenci 2018 celkově vynaloženo necelých 875 milionů korun.
Na první příčce se umístila společnost Kaufland Česká republika se 161 mil. Kč, následovaná s velkým odstupem společností HENKEL ČR, která investovala necelých 100 milionů korun. Třetí místo obsadila společnost Lidl Česká republika s 97,8 miliony korun.