TOP zadavatelé – březen 2017
Partner portálu Nielsen Admosphere přináší přehled klientů, kteří utratili v březnu 2017 nejvíce prostředků za reklamu.
INSTORE
U TOP 10 společností v mediatypu In-store bylo v březnu 2017 celkově vynaloženo 13,2 mil. Kč. Na první příčce se umístila společnost The Candy Plus Sweet Factory se 4,8 mil. Kč, následovaná společností UNILEVER ČR se 3,1 mil. Kč. Třetí místo obsadila s odstupem společnost Karlovarské minerální vody, která utratila 1,4 mil. Kč.
CELKOVĚ
U TOP 10 společností bylo v březnu celkově vynaloženo plných 1,1 mld. Kč.
Na první příčce se umístila společnost Nestlé Česko se 132,3 mil. Kč, následovaná společností UNILEVER ČR , která investovala necelých 125 mil. Kč. Třetí místo obsadila společnost HENKEL ČR se 121,3 mil. Kč.