Reklamní investice – Listopad 2015

Ceníková hodnota reklamního prostoru zaznamenala v listopadu nárůst o 8 %. Nejvíce si polepšila kinoreklama. Hodnoty vychází z aktuálních údajů společnosti Nielsen Admosphere. 

V porovnání s říjnem došlo k celkovému nárůstu ceníkové hodnoty reklamního prostoru o 8 %. V listopadu si polepšily všechny mediatypy vyjma jednoho: kinoreklama (o 81 %), tisk (o 24 %), internet a reklama v místě prodeje (shodně o 13 %), televize, rádio a outdoor *) (tyto tři shodně o 1 %). Propad zaznamenal pouze mediatyp OOHTV (-14 %). *)

Pořadí žebříčku mediatypů se oproti říjnu změnilo. První dvě místa patřila televizi (s hodnotou reklamy 4,4 miliard korun) a tisku (2,3 miliard korun). Na třetí místo se vrátil internet (740 milionů korun), čtvrté místo pak obsadilo rádio (681 milionů korun). Na dalších pozicích se umístily mediatypy outdoor (412 milionů korun), kinoreklama (38,3 milionů korun), OOHTV (17,8 milionů korun) a reklama v místě prodeje (15 milionů korun).

V listopadu využili zadavatelé reklamní prostor v místě prodeje v celkové hodnotě 15 milionů korun.

POS - Rozdeleni mediatypu_11_listopad_2015 - tab

Zdroj: Nielsen Admosphere, a.s. (monitoring Internetu zdroj SPIR – Nielsen Admosphere, a.s.; ceny TV dle sledovanosti zdroj ATO – Nielsen Admosphere, a.s.)

bez vlastní inzerce

*Internet zahrnuje reklamu v rozsahu projektu AdMonitoring.

**Admosphere od ledna 2013 přešla na nezávislý monitoring rádia.

Realizované kampaně deklarují společnosti
Instore:
In Store Media, POS Media Czech Republic
Outdoor: BigMedia, euroAWK, HANDY MEDIA, MEDIA INVESTMENTS, JCDecaux, Mobilboard, outdoor akzent, POS Media Czech Republic, Super Poster, Media Channel, RAILREKLAM
Cinema: Cinema City Czech, CineXpress
OOHTV: MEDIAPHARMA, ONYX TV, Media Channel, BUS TV
Indoor: POS Media Czech Republic

 

*) Z provozních důvodů nejsou ze strany deklarujícího subjektu Media Channel (Outdoor, OOHTV) a Mobilboard (Outdoor) k dispozici data za měsíc listopad.

Hlavní partner

Partneři

Alianční partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010