Reklamní investice – červenec 2017

Ceníková hodnota reklamního prostoru zaznamenala v červenci 38% pokles. Ten se projevil u všech sledovaných mediatypů. Hodnoty vychází z aktuálních údajů společnosti Nielsen Admosphere.

V červenci 2017 poklesla hodnota reklamy všech mediatypů: nejvíce reklamy v místě prodeje (-62 %), dále televize a tisku (shodně -41 %), rádia (-34 %), kinoreklamy (-33 %), outdooru
(-17 %) a OOHTV (-11 %).

Pořadí žebříčku mediatypů se oproti červnu nezměnilo. První dvě místa obsadila televize (2,3 miliard korun) a tisk (1,1 miliard korun); na třetím místě skončilo rádio (454 milionů korun) a na čtvrtém outdoor (370 milionů korun). Pátá pozice pak patřila kinoreklamě (10,5 milionu korun), šestá mediatypu OOHTV (8,5 milionu korun), sedmý byl indoor (3,3 milionu korun) a poslední reklama v místě prodeje (3,2 milionu korun).

V červenci využili zadavatelé reklamní prostor v místě prodeje v celkové ceníkové hodnotě 3,2 milionů korun.

Zdroj: Nielsen Admosphere, a.s. (monitoring Internetu zdroj SPIR – Nielsen Admosphere, a.s.; ceny TV dle sledovanosti zdroj ATO – Nielsen Admosphere, a.s.)
bez vlastní inzerce
* Nielsen Admosphere od ledna 2013 přešla na nezávislý monitoring rádia.

Realizované kampaně deklarují společnosti
Instore:
POS Media Czech Republic
Outdoor: BigMedia, euroAWK, HANDY MEDIA, MEDIA INVESTMENTS, JCDecaux, Mobilboard, outdoor akzent, POS Media Czech Republic, Super Poster, Media Channel, RAILREKLAM
Cinema: Cinema City Czech, CineXpress
OOHTV: MEDIAPHARMA, ONYX TV, Media Channel, BUS TV
Indoor: POS Media Czech Republic, DYNAMIX MEDIA

** Mediatyp OOH: Z provozních důvodů ze strany deklarujícího subjektu Media Channel (Outdoor, OOH TV) nejsou k dispozici data za měsíc únor, březen, duben, květen, červen a červenec. Data budou doplněna při nejbližší možné příležitosti.
Od červencových dat byl zařazen nový deklarátor pro Indoor DYNAMIX MEDIA.

 

 

 

 

 

 

Hlavní partner

Partneři

Alianční partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010