Reklamní investice – červenec 2016

Ceníková hodnota reklamního prostoru zaznamenala v červenci 36% pokles. Ten se projevil také téměř u všech mediatypů, mírně narostla pouze ceníková hodnota OOHTV. Hodnoty vychází z aktuálních údajů společnosti Nielsen Admosphere. 

V červenci 2016 poklesla hodnota reklamy většiny mediatypů: nejvíce reklamy v místě prodeje (-79 %), dále televize a tisku (shodně -38 %), rádia (-34 %), outdooru (-20 %), kinoreklamy (-18 %). Naopak zlepšení zaznamenal mediatyp OOHTV, ceníková hodnota jeho reklamního prostoru se v červenci zvýšila o 6 %.

Pořadí žebříčku mediatypů se oproti červnu mírně proměnilo na páté a šesté pozici. První dvě místa obsadila televize (2,1 miliard korun) a tisk (1,1 miliard korun); na třetím místě skončilo rádio (435 milionů korun) a na čtvrtém outdoor (332 milionů korun). Pátá pozice pak patřila mediatypu OOHTV (20,5 milionů korun), šestá kinoreklamě (11,1 milionů korun) a poslední byla reklama v místě prodeje (1,1 milionu korun).

V červenci využili zadavatelé reklamní prostor v místě prodeje v celkové hodnotě necelých 1,1 milionu korun.

Reklamní investice - červenec - hlavní-tab

Zdroj: Nielsen Admosphere, a.s. (monitoring Internetu zdroj SPIR – Nielsen Admosphere, a.s.; ceny TV dle sledovanosti zdroj ATO – Nielsen Admosphere, a.s.)

bez vlastní inzerce

* Nielsen Admosphere od ledna 2013 přešla na nezávislý monitoring rádia.

 

Realizované kampaně deklarují společnosti
Instore:
In Store Media, POS Media Czech Republic
Outdoor: BigMedia, euroAWK, HANDY MEDIA, MEDIA INVESTMENTS, JCDecaux, Mobilboard, outdoor akzent, POS Media Czech Republic, Super Poster, Media Channel, RAILREKLAM
Cinema: Cinema City Czech, CineXpress
OOHTV: MEDIAPHARMA, ONYX TV, Media Channel, BUS TV
Indoor: POS Media Czech Republic

** Mediatyp internet: Tento měsíc je opět vynechán internet, který nelze srovnávat – problém je na straně poskytovatele dat.

Ze strany poskytovatele CZECH NEWS CENTER zatím nedošlo k opravě chybně vydeklarovaných cen některých kampaní za duben a květen 2016.

Vzhledem k přetrvávajícím technickým problémům provozovatele Mladá fronta nejsou jeho data za červen a červenec kompletní. Data budou opravena při nejbližší možné příležitosti.

 

Zdroj: Nielsen Admosphere

 

Hlavní partner

Partneři

Alianční partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010