Reklamní investice červen 2015

V červnu 2015 došlo k  meziměsíčnímu poklesu ceníkové hodnoty reklamy, a to o 8 %. Mírný nárůst zaznamenaly pouze dva mediatypy. Hodnoty vychází z aktuálních údajů společnosti Admosphere.

 

V porovnání s květnem došlo k celkovému poklesu ceníkové hodnoty reklamního prostoru o 8 %. Snížení zaznamenaly následující mediatypy: reklama v místě prodeje (-52 %), kinoreklama (-31 %), televize (-15 %), OOHTV (-9 %), outdoor (-6 %) a internet (-3 %). Naopak mírný nárůst se projevil u rádia (o 3 %) a tisku (o 2 %).

 

Pořadí žebříčku mediatypů se oproti květnu nezměnilo. První místa s největším využitým reklamním prostorem obsadily televize (s hodnotou 3 miliardy korun), tisk (1,6 miliardy korun), rádio (603 milionů korun) a internet (517 milionů korun). Na dalších pozicích se pak umístily outdoor (409 milionů korun), OOHTV (18,2 milionů korun), kinoreklama (12 milionů korun) a reklama v místě prodeje (8,2 milionů korun).

V červnu využili zadavatelé reklamní prostor v místě prodeje v celkové ceníkové hodnotě 8,2 milionů korun.

rkl in červ 15

Zdroj: Nielsen Admosphere, a.s. (monitoring Internetu zdroj SPIR – Nielsen Admosphere, a.s.; ceny TV dle sledovanosti zdroj ATO – Nielsen Admosphere, a.s.)
– bez vlastní inzerce
*Internet zahrnuje reklamu v rozsahu projektu AdMonitoring.
**Admosphere od ledna 2013 přešla na nezávislý monitoring rádia.

 

Realizované kampaně deklarují společnosti
Instore:
In Store Media, POS Media Czech Republic
Outdoor: BigMedia, EURO NOVA & PARTNER`S, euroAWK, HANDY MEDIA, MEDIA INVESTMENTS, JCDecaux, Mobilboard, outdoor akzent, POS Media Czech Republic, Super Poster, Media Channel, RAILREKLAM
Cinema: Cinema City Czech, CineXpress
OOHTV: MEDIAPHARMA, ONYX TV, Media Channel, BUS TV
Indoor: POS Media Czech Republic

Hlavní partner

Partneři

Alianční partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010