Reklamní investice – Únor
V únoru nejvíce narostla hodnota reklamního
prostoru u kinoreklamy (o 113 %) a výrazné zvýšení zaznamenala také reklama
v místě prodeje (o 71 %). Dále se nárůst projevil i u televize (o 35 %),
tisku (o 32 %), rádia (o 30 %), outdooru (o 22 %), internetu (o 18 %) a OOHTV
(o 7 %).
Pořadí žebříčku mediatypů se oproti měsíci lednu
proměnilo. První dvě místa tradičně patřila televizi (s hodnotou reklamy ve
výši 2,3 miliardy korun) a tisku (1,1 miliardy korun). Na třetí pozici
tentokrát skončilo rádio (422 milionů korun), internet je na čtvrtém místě (410
milionů korun) a první pětici uzavírá outdoor (273 milionů korun). Další místa
patřily kinoreklamě (18,8 milionů korun), OOHTV (16 milionů korun), reklamě
v místě prodeje (12,3 milionů korun) a indooru (19,2 tisíc korun).
V únoru využili zadavatelé reklamní prostor
v celkové hodnotě 4,5 miliardy korun.
Realizované kampaně deklarují společnosti
Instore: In
Store Media, POS Media Czech Republic
Outdoor: BigMedia, EURO NOVA & PARTNER`S, euroAWK, HANDY MEDIA,
MEDIA INVESTMENTS, JCDecaux, Mobilboard, outdoor akzent, POS Media Czech Republic,
Super Poster, MediaChannel, RAILREKLAM
Cinema: Cinema City Czech, CineXpress
OOHTV: MEDIAPHARMA, ONYX TV, Media Channel, BUS TV
Indoor: POS Media Czech Republic