Reklamní investice – Leden

 

V lednu klesly hodnoty všech mediatypů: nejvíce kinoreklamy (-70 %), dále reklamy v místě prodeje    (-62 %), internetu a outdooru (oba shodně -44 %), tisku (-43 %), rádia (-42 %) i televize (-35 %).

Pořadí žebříčku mediatypů se oproti prosinci mírně změnilo. První místa tradičně patřila televizi (s hodnotou reklamy ve výši 1,7 miliardy korun), tisku (860 milionů korun), internetu (349 milionů korun) a rádiu (324 milionů korun). Na dalších místech pak skončily: outdoor (223 milionů korun), kinoreklama (8,8 milionů korun) a reklama v místě prodeje (7,2 milionů korun).

 

 

V lednu využili zadavatelé reklamní prostor
v celkové hodnotě 3,5 miliardy korun.

 

Realizované kampaně deklarují společnosti
Instore:
In
Store Media, POS Media Czech Republic
Outdoor: BIG Media, EURO NOVA & PARTNER`S *), euroAWK,
HANDY MEDIA, MEDIA INVESTMENTS, JCDecaux, Mobilboard, Outdoor Akzent, POS Media
Czech Republic, Super Poster, MediaChannel,
RAILREKLAM

Cinema: Cinema City Czech, CineXpress
OOHTV: MEDIAPHARMA, Ona TV *), ONYX TV, Media Channel, BUS TV
Indoor: POS Media Czech Republic

Hlavní partner

Partneři

Alianční partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010