Reklamní investice – leden 2020
V lednu 2020 došlo k celkovému meziměsíčnímu poklesu ceníkové hodnoty reklamy, a to o 38 %. Hodnoty vychází z aktuálních údajů společnosti Nielsen Admosphere.
V lednu došlo k celkovému poklesu ceníkové hodnoty reklamního prostoru o 38 %. Pokles se v tomto měsíci objevil u všech mediatypů: OOH* (-48 %), tisk (-40 %), TV (-37 %), rádio (-34 %).
Pořadí žebříčku mediatypů se oproti minulému měsíci nezměnilo. První místo s největším využitým reklamním prostorem obsadila televize (s hodnotou 3,4 miliard korun). Na druhé pozici se umístil tisk (1 miliarda korun). Rádio (457 milionů korun) obsadilo třetí pozici a čtvrtá pozice patří mediatypu OOH* (253 milionů korun).
*Od 1. 1. 2020 jsou v datech zahrnuta deklarovaná data od společnosti Media Channel
Za měsíc leden neproběhly u společnosti Visia cinema (Cinema) žádné kampaně.
Zdroj: Nielsen Admosphere, foto: pixabay.com