Reklamní investice – leden 2019
V lednu 2019 došlo k celkovému meziměsíčnímu poklesu ceníkové hodnoty reklamy, a to o 40 %. Hodnoty vychází z aktuálních údajů společnosti Nielsen Admosphere.
V lednu došlo k celkovému poklesu ceníkové
hodnoty reklamního prostoru o 40 %. Nárůst se v tomto
měsíci neobjevil u žádného mediatypu, všechny zaznamenaly pokles: televize
(-43 %), OOH* (-39 %),
tisk (-37 %), rádio (-26 %).
Pořadí žebříčku mediatypů se oproti minulému měsíci nezměnilo. První místo s největším využitým reklamním prostorem obsadila televize (s hodnotou 2,9 miliard korun). Na druhém místě se umístil tisk (1 miliarda korun). Rádio (483 milionů korun) obsadilo třetí pozici a čtvrtá pozice patří mediatypu OOH* (304 milionů korun).
Bohužel od ledna 2019 společnost Nielsen Admosphere neposkytuje data na sektor In-store.

Zdroj: Nielsen Admosphere, a.s. (ceny TV dle sledovanosti zdroj ATO – Nielsen Admosphere, a.s.)
bez vlastní inzerce
* Společnost Media Channel (Outdoor, OOH TV) a Cinema City Czech (Cinema) nedodala z provozních důvodů do termínu uzávěrky svá lednová data.
Do monitoringu dat byl zařazen nový poskytovatel OOH dat – Visia cinema (Cinema). Data jsou k dispozici od ledna 2019.