Reklamní investice – Květen
V květnu se projevil nárůst u většiny
mediatypů: kinoreklama (o 32 %), outdoor (o 19 %), internet (o 17 %), OOHTV (o
14 %), rádio (o 10 %) a televize (o 9 %). Naopak pokles zaznamenaly reklama
v místě prodeje (-6 %) a tisk (-2 %).
Pořadí žebříčku mediatypů se oproti dubnu mírně
změnilo. První čtyři místa patřila tradičně televizi (s hodnotou reklamy ve
výši 3,5 miliardy korun), tisku (1,5 miliardy korun), rádiu (585 milionů
korun) a internetu (530 milionů korun). Na páté pozici se stejně jako minulý
měsíc umístil outdoor (437 milionů korun). Šesté místo obsadila tentokrát OOHTV
(20,1 milionů korun), za ní následovala reklama v místě prodeje (17,3
milionů korun) a poslední skončila znovu kinoreklama (17 milionů korun).
V květnu využili zadavatelé reklamní prostor
v místě prodeje v celkové ceníkové hodnotě 17,3 milionů korun.
Realizované kampaně deklarují společnosti
Instore: In
Store Media, POS Media Czech Republic
Outdoor: BigMedia, EURO NOVA & PARTNER`S*, euroAWK, HANDY
MEDIA, MEDIA INVESTMENTS, JCDecaux, Mobilboard, outdoor akzent, POS Media Czech
Republic, Super Poster, MediaChannel,
RAILREKLAM
Cinema: Cinema City Czech, CineXpress
OOHTV: MEDIAPHARMA, ONYX TV, Media Channel, BUS TV
Indoor: POS Media Czech Republic