Reklamní investice – červenec 2020
V červenci 2020 došlo k celkovému meziměsíčnímu poklesu ceníkové hodnoty reklamy o -32 %. Hodnoty vychází z aktuálních údajů společnosti Nielsen Admosphere.
Ceníková hodnota reklamního prostoru zaznamenala v červenci meziměsíční pokles o -32 %. Ten se projevil u většiny sledovaných mediatypů: v televizi (-40 %), v rádiu (-23 %) a v tisku (-19 %). Reklama mediatypu OOH* měla o 2 % vyšší hodnotu než v předchozím měsíci.
Pořadí žebříčku mediatypů se oproti minulému měsíci nezměnilo. První místo s největším využitým reklamním prostorem obsadila televize (s hodnotou 2,9 miliardy korun). Na druhé pozici se umístil tisk** (1,2 miliardy korun). Rádio obsadilo třetí pozici (s hodnotou 531 milionů korun) a čtvrtá pozice patřila mediatypu OOH* (372 milionů korun).
* Společnost Mediachannel (Outdoor, OOH TV)) nedodala z provozních důvodů do termínu uzávěrky svá červencová data.
** Z důvodu koronavirové krize nevyšlo nebo nebylo dodáno několik desítek titulů.
Zdroj: Nielsen Admosphere, foto: pixabay.com