Reklamní investice – Březen
Nejvíce v březnu narostla hodnota reklamního
prostoru u televize (o 35 %). Zvýšení zaznamenaly také rádio (o 30 %), tisk (o
27 %), outdoor *) (o 22 %), reklama v místě prodeje (o 14 %) a
internet (o 7 %). Naopak pokles se projevil u tří mediatypů, a to u kinoreklamy
(-41 %), indoor (-13 %) a OOHTV *) (-3 %).
Pořadí žebříčku mediatypů se oproti únoru mírně
změnilo. První místa s největším využitým reklamním prostorem obsadily už
tradičně televize (s hodnotou reklamy ve výši 3,1 miliardy korun), tisk (1,4
miliardy korun), rádio (547 milionů korun) a internet (440 milionů korun); na
páté pozici se stejně jako v únoru umístil outdoor (334 milionů korun). Na
dalších místech pak skončily OOHTV (15,4 milionů korun), reklama v místě
prodeje (14 milionů korun), kinoreklama (11 milionů korun) a indoor (16,7 tisíc
korun).
V březnu využili zadavatelé reklamní prostor
v místě prodeje v celkové ceníkové hodnotě 14 milionů korun.
Realizované kampaně deklarují společnosti
Instore: In
Store Media, POS Media Czech Republic
Outdoor: BigMedia, EURO NOVA & PARTNER`S, euroAWK, HANDY MEDIA,
MEDIA INVESTMENTS, JCDecaux, Mobilboard, outdoor akzent, POS Media Czech Republic,
Super Poster, MediaChannel *),
RAILREKLAM
Cinema: Cinema City Czech, CineXpress
OOHTV: MEDIAPHARMA, ONYX TV, Media Channel, BUS TV
Indoor: POS Media Czech Republic