Reklamní investice – březen 2019
V březnu 2019 došlo k celkovému meziměsíčnímu nárůstu ceníkové hodnoty reklamy, a to o 28 %. Hodnoty vychází z aktuálních údajů společnosti Nielsen Admosphere.
V březnu došlo k celkovému nárůstu ceníkové hodnoty reklamního prostoru o 28 %. Nárůst se v tomto měsíci objevil u všech mediatypů: televize (32 %), rádio (31 %), tisk (19 %), OOH* (17 %).
Pořadí žebříčku mediatypů se oproti minulému měsíci nezměnilo. První místo s největším využitým reklamním prostorem obsadila televize (s hodnotou 4,9 miliard korun). Na druhém místě se umístil tisk (1,5 miliard korun). Rádio (689 milionů korun) obsadilo třetí pozici a čtvrtá pozice patří mediatypu OOH* (437 milionů korun).
Zdroj: Nielsen Admosphere, foto: pixabay.com