Březen 2015
Partner webu Admosphere přináší přehled klientů, kteří utratili v březnu 2015 nejvíce prostředků za reklamu. Na první příčce se umístil UNILEVER ČR s investicemi 118 mil. Kč následovaná společností Lidl Česká republika s 93 mil. Kč. Třetí místo obsadil L’Oreal Česká republika s 91 mil. Kč.
UNILEVER ČR | 118 mil. Kč |
|
Lidl Česká republika | 93 mil. Kč |
|
L’oréal Česká republika | 91 mil. Kč |
|
Procter & Gamble | 80 mil. Kč |
|
O2 Czech Republic | 79 mil. Kč |
|
HENKEK ČR | 73 mil. Kč |
|
Alza.cz | 71 mil. Kč |
|
Vodafone Czech Republic | 68 mil. Kč |
|
T-Mobile Czech Republic | 63 mil. Kč |
|
BILLA | 63 mil. Kč |