Konference Retail in Detail/Efficient Promotions, 13. 6. 2018
Specializovaná odborná konference ze série Retail in Detail, která se věnuje nejžhavějším problémům maloobchodního trhu. Rozvíjí vybrané téma ve větším detailu, v diskusi s dvěma stovkami kolegů, které téma nejvíce zajímá.
Potřeba dělat promoce efektivně zaznívá z trhu se stále větší naléhavostí. Vždyť Česká republika je v podílu prodeje promočního zboží stále na čelném místě v Evropě a výrobci FMCG a obchodníci v cenových akcích u nás proinvestují přes 100 mld. Kč ročně. Jen zlomek těchto investic pomáhá budovat loajalitu ke značce či obchodu. Jak zaznělo na letošním Retail Summitu, jen 4 % položek v nabídce je natolik elastických, že snížením jejich ceny lze vydělat.
Program konference:
- Renomované analytiky trhu, manažery a specialisty z obchodních i výrobních firem
- Vybrané reprezentanty dodavatelů řešení podporujících efektivní promoce, a to včetně digitálních agentur
- Případové studie s důrazem na inovativní přístupy a necenové promoční aktivity
Akce je určena:
- Maloobchodníkům z velkých řetězců i nezávislého trhu
- Obchodníkům v e-commerce
- Jejich dodavatelům, tedy výrobcům, distributorům a velkoobchodníkům
- Poskytovatelům služeb a technologií pro obchod
- Výzkumníkům a v neposlední řadě také zástupcům médií