Certifikovaný kurz Marketingová komunikace v místě prodeje II. pro pokročilé, 15. 6. 2017
Program nabídne specifické pohledy na tvorbu a exekuci in-store marketingových komunikačních nástrojů především v oblasti rychloobrátkového sortimentu (FMCG).
Co kurz účastníkům přinese:
- Nové a pokročilé znalosti a informace z oboru marketingové komunikace v místě prodeje.
- Komentáře a doporučení v rámci praktických cvičení.
- Certifikát o absolvování kurzu od globální oborové asociace POPAI a VŠE Praha.
- Networking mezi účastníky.
Kurz je určen pro profesionály z řad maloobchodníků, zadavatelů reklamy, výrobců a dodavatelů in-store komunikačních prostředků a reklamních agentur
Tematické okruhy programu:
Strategie a plánování
- Path to purchase a komplex POP komunikačních aktivit
- Category management a Shopper insight jako základ tvorby a exekuce POP komunikace
Exekuce a implementace
- Nové principy účinné tvorby a exekuce POP komunikace
- Multisensorická POP komunikace
- Brand v POP komunikaci
Optimalizace a inovace
- Psychobehaviorální příležitosti pro optimalizaci in-store komunikačních aktivit
- Moderní výzkumné nástroje optimalizace účinnosti POP kampaní
- Inovace a trendy v retailu
Místo: Učebna RB 212, Rajská budova Vysoké Školy Ekonomické Praha (vchod z ul. Italská), nám. W. Churchilla 4, 130 67 Praha 3 – Žižkov
Pořadatel: POPAI CE a Katedra marketingu Fakulty podnikohospodářské VŠE Praha
Moderace: Daniel Jesenský, Vice-prezident POPAI CE
Lektoři:
Ing. Svetlana Bryliakova, Manager Shopper Insights CE & WTR, Mondelez Europe Services GmbH
Dr. Daniel Jesenský, Vice-prezident POPAI CE, Managing Partner ve společnosti DAGO
Ing. Martin Láska, InStore a Shopper insight director, 4P&P
Mgr. Peter Lelovič, nezávislý konzultant
Ing., Bc., Helena Petrová, Sales Development and Customer Category Manager, Mondelez
Mgr. Petr Šimek, Garant Klubu zadavatelů POPAI CE, Managing Director ve společnosti WELLEN
Ing. Jan Šolta, Národní manažer Trade marketingu, Plzeňský Prazdroj, a.s.
Aleš Štibinger, DiS, Managing director GAIA Group
Ing. Martin Troup, Shopper marketing manažer, Plzeňský Prazdroj, a.s.
Ing. Andrea Vozníková, Consumer Market Insight Development Manager CEE, Unilever ČR,
Členka výkonné rady POPAI CE
Ing. David Wurst, Category Specialist Confectionery, Nestlé Česko s.r.o.
–
Více informací a přihláška: ZDE
Zdroj a foto: POPAI CE