Prolézačka Jupík od Kofoly vítězem P.O.P. STAR 9/2023
V polovině prosince jsme předali vítězný diplom za realizaci Jupík ve společnosti Kofola. Při výrobě samotného instore vystavení se celý tým Daniely Dlouhé snažil vytvořit interaktivní formu shop in shopu, který nabídne dětem na prodejní ploše zábavu a zároveň bude respektovat atributy a benefity značky. Hravost zprostředkoval funkční prolézací tunel. Vysoký podíl ovocné složky v Jupíku ztvárnilo poutavě vyobrazené ovoce, u kterého se mohli i ti nejmenší vyfotit.
Nápadům na vlastnosti vystavení poté vdechl život partner Kofoly, pro tvorbu instore podpory, agentura Dago, která vždy dokáže vytvořit jedinečný koncept. „Požadavkem klienta bylo vytvořit kreativní, hravé a poutavé vystavení. Samozřejmě jsou pro nás taková zadání radost, protože fantazie a neobvyklé nápady dostanou více prostoru v řešení daného vystavení. U Jupíku bylo nutné myslet jak na zábavné prvky pro děti, tak na dostatečný prostor na zásobu produktů. Věříme, že jsme prokázali, že to lze krásně skloubit,“ doplňuje Marek Končitík, jednatel ve společnosti Dago.
Vystavení zároveň komunikovalo exkluzivní spotřebitelskou soutěž aktivovanou na prodejnách Albert, jejíž hlavní výhrou byl víkendový zájezd pro celou rodinu do Disneylandu v Paříži. Volba hlavní výhry ve formě zážitku měla demonstrovat důležitost společného trávení času s rodinou s ohledem na děti, pro které se jistě stane návštěva Disneylandu nezapomenutelným zážitkem. „Spolupráce celého trade marketingového týmu, interní konzultace s brand managerkou značky a spolupráce se společností Dago vedlo k úspěchu tohoto vystavení, ze kterého máme všichni radost,“ říká Daniela Dlouhá, Trade Marketing Manager Retail CZ&SK Kofola.
Vítězný certifikát předala šéfredaktorka portálu mistoprodeje.cz Jana Follprechtová a Filip Wawreczka, manažer soutěže POP Star za ppm factum, který k samotnému vystavení dodává: „Nutno říci, že hravé vystavení Jupík přineslo již druhé vítezství společnosti Kofola, což potvrzuje kreativního ducha firmy. Zároveň jsme rádi, že můžeme již dlouhodobě spolupracovat s portálem místoprodeje.cz na projektu POP STAR a oceňovat nejzdařilejší POP realizace napříč trhem.“
Soutěž „P.O.P. STAR“ je odbornou soutěží POP (point of purchase) reklam a sekundárních vystavení v místě prodeje, kterou pořádá portál mistoprodeje.cz ve spolupráci s divizí RETAIL AUDIT společnosti ppm factum.