Vítězem POP STAR za prosinec 2023 je shop in shop Pilsner Urquell
Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlašuje vítěze soutěže POP STAR 12/2023. Vítězem měsíce je shop in shop Pilsner Urquell. Druhé místo získalo vystavení Red Bull. Třetí místo obsadila realizace Coca Cola.
V prosinci bylo hodnoceno 10 instore pop realizací, které porotci posuzovali ve třech kritériích: kreativita řešení, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.
Výherní realizace Pilsner Urquell získala od odborné poroty průměrnou známku 8,6 bodů z maxima 10 bodů. Nejvyšší hodnocení (9,1 bodů) získala realizace za potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje. Realizace byla umístěna v řetězcích Albert, Globus a Tesco. Zadavatelem a klientem byla společnost Plzeňský Prazdroj. Realizátorem byla agentura DAGO. Video celého vystavení můžete zhlédnout zde.
Druhé místo obsadila realizace Red Bull, která byla umístěna v řetězci Albert HM. Zadavatelem a klientem byla společnost Red Bull.
Třetí místo získala realizace Coca Cola vystavena v řetězci Globus. Zadavatelem a klientem byla společnost Coca-Cola HBC Česko a Slovensko.
Všechny prosincové soutěžní realizace hodnotila odborná porota ve složení:
Eva Klánová, šéfredaktorka Retail News, Petr Majerik, ex ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media, Alexandr Stojčev, společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA, Michaela Klobásková, Retail Audit Director ve společnosti ppm factum, Tomáš Hájek, výkonný ředitel ADMEZ, Pavel Kotrbáček, Sales Manager CZ/SK, ATOZ Group a Jitka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu
Hodnocení vítězné realizace
„Vychází z konceptu vánočního multipacku, spojuje značku s vánoční atmosférou, kterou dokreslují budovy zasněžené Plzně včetně jubilejní pivovarské brány. Výborná komunikace prémiové značky,“ uvádí Jitka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu.
„Komplexní instalace, která v předvánočním čase dokáže jistě navodit atmosféru zimy a Vánoc, skvělé sněžítko, myšleno i na podlahu. Povedené,“ hodnotí Pavel Kotrbáček, Sales Manager CZ/SK, ATOZ Group.
Výhercům rádi vytvoříme a předáme diplom, v případě zájmu se nám prosím ozvěte na mail popstar@mistoprodeje.cz. Libovolnou POP reklamu můžete do naší soutěže přihlásit zasláním fotografie na stejný mail.
Filip Wawreczka, manažer soutěže POP STAR