Vítěz P.O.P. Star 7/2024: Vystavení Hellmann’s nabízí autentický zážitek food festivalů

Červencovým vítězem v soutěži POP Star se stal shop-in-shop Hellmann’s. Zadavatelem byla společnost Unilever a realizátorem reklamní agentura POS Media. Vystavení ve vybraných hypermarketech Albert bylo navrženo jako food truck, který okamžitě přitáhl pozornost zákazníků i našich porotců. Kampaň byla zaměřena především na mladou generaci a na ty, kteří vyhledávají rychlá a zdravější jídla. Hlavním cílem bylo ukázat, jak snadno a kreativně lze Tatarskou omáčku Hellmann’s obohatit běžný sendvič.

„Součástí kampaně byl koncept, který přináší jedinečné zážitky spojené s atmosférou food festivalů. Inovativní shop-in-shop instalace s designem food trucku kombinuje venkovní posezení, které má evokovat letní chill zónu jako ideální místo pro setkávání s přáteli a objevování nových chutí. Hellmann’s se tímto krokem snaží oslovit mladé publikum a odrážet moderní a zábavnou formou jejich životní styl. Kampaň plánujeme rozšiřovat i v roce 2025,“ doplňuje Anastasiya Slatinková, Category planning & operation manager, Unilever.

Vystavení bylo vyrobeno z vlnité lepenky a voštiny, což zajišťovalo jeho stabilitu a odolnost. Realistický efekt dovářel skutečný stoleček, na kterém byl servírován talíř s obloženým chlebem. Nechybělo ani posezení, které některé zákazníky prodejny lákalo k usednutí a odpočinku během nakupování. Model obloženého chleba byl vytvořen z tenkého papíru, což umožňovalo jeho dokonalé vytvarování. Plachta na „food trucku“ byla z látky, aby vystavení dodala autentičnost a jemnost detailů. „S tímto shop-in-shopem jsme chtěli zákazníkům nabídnout nejen produkt samotný, ale i zážitek z jeho prezentace. Věříme, že takto pojaté vystavení povzbudí zájem zákazníků a zvýší povědomí o značce Hellmann’s,“ dodává Michaela Urbanová, Sales Director POS Media Czech Republic.

Vítězný diplom předaly Anastasiyi Slatinkové ředitelka divize Retail v ppm factum Michaela Klobásková a šéfredaktorka portálu mistoprodeje.cz Jana Follprechtová za přítomnosti Michaely Urbanové, POS Media Czech Republic.

Soutěž „P.O.P. STAR“ je odbornou soutěží POP (point of purchase) reklam a sekundárních vystavení v místě prodeje, kterou pořádá portál mistoprodeje.cz ve spolupráci s divizí RETAIL AUDIT společnosti ppm factum.

Hlavní partner

Partneři

Alianční partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010