Vítěz P.O.P. Star 5/2024: Vystavení shop in shopu finské čokolády Geisha s rozkvetlou sakurou vyhrálo květnové kolo

Imagový Shop-in-shop pro značku Geisha, realizovala agentura POS Media Czech Republic pro společnost Dainties, jež značku Geisha v ČR zastupuje. Tento projekt je výjimečný nejen svou vizuální stránkou, ale i technickým provedením a právem tak obsadil 1. místo za měsíc květen v naší soutěži POP Star.

Agentura POS Media se při návrhu a realizaci zaměřila na jedinečné kulaté tvary, které dodaly prostoru originální vzhled. Výzvou pro nás byla produkce sakury, která přispěla k jedinečnému dojmu z celého prostoru,“ komentuje Pavel Hroch, Account Manager POS Media Czech Republic.

Ačkoliv nás značka Geisha podvědomě odkazuje na japonského výrobce. Tato vysoce kvalitní mléčná čokoláda a vynikající lískooříšková náplň, přišla na svět v roce 1964 ve Finsku a od té doby je milována zákazníky všech věkových skupin po celém světě. Mimochodem Peter Fazer, vnuk zakladatele Karla Fazera, získal inspiraci pro design a chuť této čokolády v roce 1964, kdy se zúčastnil letních Olympijských her v Tokiu. Dnes je čokoláda Geisha díky své nezaměnitelné podobě a chuti jednou z nejznámějších finských značek spadajících pod Fazer Confectionery.

„Právě nezaměnitelná podoba značky nám poskytla skvělou visibilitu v obchodě a základní prvky vystavení. Růžová barva mezi regály krásně vynikla a ikonická sakura vše pouze podtrhla. Celý proces vytvoření vystavení byl velice usnadněný přístupem pana Hrocha. Skvělá komunikace, rychlé úpravy a nakonec fantastický konečný produkt. Ve spolupráci budeme chtít určitě pokračovat i v budoucnu,“ říká Matěj Böhm, zástupce obchodního oddělení Dainties.

Naše porotce u samotného vystavení zaujala také podlahová grafika, která plynule pokračuje do vystaveného prostoru a přispívá tak k celkově estetickému zážitku. Celá konstrukce byla navržena tak, aby splnila vysoké nároky na stabilitu i estetiku. Spodní část, vyrobená z voštiny, zajišťuje pevnost a stabilitu, zatímco horní konstrukce s umělým stromem a mostem z tenké překližky působí křehce a velmi realisticky. Loga byla natištěna na čirém plexiskle a umístěna na most, což přidalo do vystavení elegantní a moderní prvek. “Tento projekt představuje naši prvotní, ale doufáme, že nikoli poslední spolupráci s Dainties. Těšíme se na další příležitosti, jak společně posouvat hranice designu a zákaznického zážitku v místě prodeje,‘‘ dodává Pavel Hroch.

Předání vítězného diplomu proběhlo v prostorách Dainties v Berouně za přítomnosti Michaely Klobáskové, ředitelka divize Retail Audit, ppm factum a.s. a šéfredaktorky portálu mistoprodeje.cz Jany Follprechtové.

Soutěž „P.O.P. STAR“ je odbornou soutěží POP (point of purchase) reklam a sekundárních vystavení v místě prodeje, kterou pořádá portál mistoprodeje.cz ve spolupráci s divizí RETAIL AUDIT společnosti ppm factum.

 

Komerční partner

Partneři

Alianční partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010