Vítěz P.O.P. Star 2/2024: Zářící mrazák Magnum s horami smetany oslnil porotu soutěže

Vystavení shop-in-shopu pro značku Magnum je sofistikovaně navržená kombinace z nejrůznějších materiálů, která získala první místo v soutěži P.O.P. Star za měsíc únor. „Naskytla se nám skvělá příležitost využít shop in shopu k prezentaci našich Magnum novinek v prodejnách Albert. Byla to výzva, ale efektivní spoluprací na všech stranách jsme dosáhli skvělých výsledků. Z naší strany jsme agentuře POS Media vytipovali prodejny pro samotné umístění shop-in-shopu, dodali klíčové vizuály a nastínili naši představu, jak by mělo vystavení vypadat. Komunikace probíhala hladce a výběr finálního řešení tak byla otázkou jednoho týdne“, říká Tomáš Forman, Brand Manager Magnum, Ben & Jerry’s, Grom ze společnosti Unilever CZ&SK, která byla zadavatelem vystavení. Za realizátora SIS Michaela Urbanová, Sales Director dodává:Myslím, že toto vystavení je vynikající ukázkou naší schopnosti kombinovat různé materiály a technologie, abychom vytvořili vizuálně atraktivní a funkční POS řešení.“

Nosná konstrukce, tedy pódium a hlavní svislý prvek za mrazákem, je vyrobena z voštiny, což je materiál známý pro svou lehkost a pevnost. Vnitřní výztuhy z vlnité lepenky dodávají konstrukci, která má po obvodu umístěn LED pásek, dodatečnou pevnost a odolnost.  Vystavení svým moderním vzhledem a zvýrazněnými prvky zaujalo porotce také originálním designem. Dekorativní „hory smetany“ nebo podsvícený vláček s mostem byly vyrobeny z lehkého a snadno tvarovatelného materiálu a plastu. Hlavním cílem bylo nejen odkomunikovat nové příchutě Magnum (Euphoria, Wonder, Chill) tak, aby vystavení spotřebitel nemohl přehlédnout, ale také dosáhnout efektivních prodejních výsledků a přivést více zákazníků k ochutnání nových příchutí.

Zajistit tak, aby vystavení nejen dobře vypadalo a splňovalo požadavky Unileveru, ale také efektivně podporovalo prodej produktů, se díky atraktivní prezentaci Magnum povedlo a ocenění do společnosti putuje oprávněně. Vítězi ještě jednou moc gratulujeme a těšíme se na setkání ve velkém finále v roce 2025!

Předání vítězného diplomu proběhlo v prostorách společnosti Unilever za přítomnosti Michaely Klobáskové, ředitelka divize Retail Audit, ppm factum a.s. a šéfredaktorky portálu mistoprodeje.cz Jany Follprechtové.

Soutěž „P.O.P. STAR“ je odbornou soutěží POP (point of purchase) reklam a sekundárních vystavení v místě prodeje, kterou pořádá portál mistoprodeje.cz ve spolupráci s divizí RETAIL AUDIT společnosti ppm factum.

Hlavní partner

Partneři

Alianční partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010