Vítěz P.O.P. Star 4/2024: Pulzující světla vystavení Pepsi přilákala pozornost i našich porotců
Vystavení Pepsi, které zvítězilo v dubnovém kole soutěže POP Star, si právem odnáší diplom za první místo. Inovativní shop-in-shop podtrhuje nedávnou změnu identity značky. Jeho design, který evokuje vlny v pohybu, je doplněn pulsujícími LED světly. Ty postupně rozsvěcují také všechny samostatně stojící prvky. Projekt byl pro POS Media prvním, kde použili světelné propojení tímto způsobem, výsledkem je tak dynamický vizuální zážitek, který přitahuje pozornost a podtrhuje moderní a energický charakter značky Pepsi. Zákazníci měli možnost toto vystavení vidět v řetězci Albert HM.
Monika Růžková, Key Account Manager dodává: „Bylo pro nás klíčové vytvořit řešení, které nejen zvýrazní nové logo Pepsi, ale také nabídne zákazníkům nezapomenutelný vizuální zážitek. Tento inovativní přístup ke světelnému designu nám umožnil dosáhnout přesně toho efektu, který jsme chtěli.“
Vítězný diplom na konci srpna předaly zástupkyni společnosti Mattoni Lence Fišerové Michaela Klobásková, ředitelka divize Retail Audit, ppm factum a.s. a šéfredaktorka portálu mistoprodeje.cz Jana Follprechtová.
Soutěž „P.O.P. STAR“ je odbornou soutěží POP (point of purchase) reklam a sekundárních vystavení v místě prodeje, kterou pořádá portál mistoprodeje.cz ve spolupráci s divizí RETAIL AUDIT společnosti ppm factum.