POP STAR za srpen 2024 je shop in shop Staropramen Cool

Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlašuje vítěze soutěže POP STAR 08/2024. Vítězem měsíce je shop in shop Staropramen Cool. Na druhém místě skončila realizace Chupa Chups. Třetí místo obsadila realizace Coca Cola.

V srpnu bylo hodnoceno 10 in-store pop realizací, které porotci posuzovali ve třech kritériích: kreativita řešení, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

Výherní realizace Staropramen Cool získala od odborné poroty průměrnou známku 8,7 bodů z maxima 10 bodů. Nejvyšší hodnocení (9 bodů) získala realizace za kreativitu řešení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje. Vystavení bylo umístěno v řetězci Albert HM. Zadavatelem a klientem byla společnost Pivovary Staropramen. Realizátorem byla agentura POS Media CZ.

Druhé místo získala realizace Chupa Chups, která byla umístěna v řetězci Albert HM. Zadavatelem a klientem byla společnost Perfetti Van Melle Czech Republic. Realizátorem byla agentura POS Media CZ.

Na třetím místě skončil shop in shop Coca Cola, který byl umístěn v řetězci Albert HM. Zadavatelem a klientem byla společnost Coca-Cola HBC Česko a Slovensko. Realizátorem byla agentura DAGO.

Všechny srpnové soutěžní realizace hodnotila odborná porota ve složení:

Petr Majerik, ex ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media, Michaela Klobásková, Retail Audit Director ve společnosti ppm factum,  Alexandr Stojčev, CEO Kotelna 55, člen AKA, Lektor ČVUT MÚVS Retail management, Tomáš Hájek, výkonný ředitel ADMEZ, Andrea Vozníková, členka presidia Asociace udržitelného podnikání, Eva Klánová, šéfredaktorka časopisu Retail News a jednatelka vydavatelství Press21  a Romana Nýdrle, ředitelka pro obchod Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR

Hodnocení vítězných realizací

Dlouho jsem neviděl vystavení, které by ve mně vyvolalo takovou chuť vyzkoušet produkt o kterém nic nevím. Skvělý design, práce s emocemi, technické detaily. Krása,“ uvádí Alexandr Stojčev, CEO Kotelna 55, člen AKA, Lektor ČVUT MÚVS Retail management

V jednoduchosti a vhodné barevnosti je síla! Bezpochyby adept na umístění na pódiu, nejen díky perfektní rozpoznatelnosti značky,“ hodnotí Petr Majerik, ex ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media

Výhercům rádi vytvoříme a předáme diplom, v případě zájmu se nám prosím ozvěte na email popstar@mistoprodeje.cz. Libovolnou POP reklamu můžete do naší soutěže přihlásit zasláním fotografie na stejný email.

 

Filip Wawreczka, manažer soutěže POP STAR

Hlavní partner

Partneři

Alianční partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010