POP STAR za prosinec 2024 je realizace Mattoni
Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlašuje vítěze soutěže POP STAR 12/2024. Vítězem měsíce je vystavení Mattoni. Na druhém místě skončily shodně realizace Geisha a Coca Cola. Třetí místo obsadila realizace Clan Campbell.
V prosinci bylo hodnoceno 10 in-store pop realizací, které porotci posuzovali ve třech kritériích: kreativita řešení, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.
Výherní realizace Mattoni získala od odborné poroty průměrnou známku 8,2 bodů z maxima 10 bodů. Nejvyšší hodnocení (8,4 bodů) získala realizace za kreativitu řešení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje. Vystavení bylo umístěno v řetězci Albert HM. Zadavatelem a klientem byla společnost Mattoni 1873.
Druhé místo získala realizace Geisha, která byla umístěna ve vybraných provozovnách Tesco HM. Zadavatelem a klientem byla společnost DAINTIES 4U. Realizátorem byla společnost MARKET Design.
Druhé místo obsadila také realizace Coca Cola, která byla umístěna v řetězci Albert HM. Zadavatelem a klientem byla společnost Coca-Cola HBC Česko a Slovensko. Realizátorem byla agentura POS Media CZ.
Na třetím místě skončilo vystavení Clan Campbell, které bylo umístěno v řetězci Tesco HM. Zadavatelem a klientem byla společnost STOCK Plzeň-Božkov.
Všechny soutěžní realizace hodnotila odborná porota ve složení:
Petr Majerik, ex ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media, Michaela Klobásková, Retail Audit Director ve společnosti ppm factum, Alexandr Stojčev, CEO Kotelna 55, člen AKA, Lektor ČVUT MÚVS Retail management, Andrea Vozníková, členka presidia Asociace udržitelného podnikání, Pavel Kotrbáček, Sales Manager CZ/SK, ATOZ Group
Hodnocení vítězné realizace
„Elegantní, estetické a decentní vystavení, které vzbuzuje v člověku klid a pohodu. Velice povedená hra se světlem a barvami,“ hodnotí Michaela Klobásková, Retail Audit Director ve společnosti ppm factum.
„Tahle realizace doslova rozzářila prodejní plochu a je tak nepřehlédnutelná,“ uvádí Petr Majerik, ex ředitel několika mediálních agentur.
Výhercům rádi vytvoříme a předáme diplom, v případě zájmu se nám prosím ozvěte na email popstar@mistoprodeje.cz. Libovolnou POP reklamu můžete do naší soutěže přihlásit zasláním fotografie na stejný email.
Filip Wawreczka, manažer soutěže POP STAR