POP STAR za prosinec 2022 je vystavení Bohemia Sekt
Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlašuje vítěze soutěže POP STAR 12/2022. Výhercem měsíce je realizace vystavení Bohemia Sekt. Na druhém místě skončila realizace Stock Plzeň-Božkov a také se stejným počtem bodů realizace L´or.
V prosinci bylo hodnoceno 10 in-store pop realizací, které porotci posuzovali ve třech kritériích: kreativita řešení, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.
Vítězná realizace Bohemia Sekt získala od odborné poroty průměrnou známku 6,9 bodů z maxima 10 bodů. Nejvyšší hodnocení (7,4 bodů) získala realizace za potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje. Realizace Bohemia Sekt byla umístěna v řetězci Globus. Zadavatelem a klientem byla společnost Bohemia Sekt, realizátorem byla společnost Member.
Na druhém místě se umístila realizace Stock Plzeň-Božkov, která byla vystavena v řetězci Albert HM, realizátorem byla agentura POS Media CZ.
Stejný počet bodů, a také druhé místo, obsadila realizace L´or. V prosinci byla k vidění v řetězci Tesco HM. Realizátorem zde byla agentura Dunnhunby.
Všechny prosincové soutěžní realizace hodnotila odborná porota ve složení:
Jitka Vysekalová – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Petr Majerik – ex ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media, Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA, Ondřej Bystroň – Head of Retail Design ve společnosti CZECH PROMOTION a Michaela Klobásková – Retail Audit Director ve společnosti ppm factum
Hodnocení vítězné realizace
„V silně obsazeném měsíci potěší vítězství ještě víc než jindy. A realizace Bohemia Sektu je pro mně jednoznačným vítězem, i díky nápaditě řešené a podsvícené maketě nádoby na led.“ hodnotí Petr Majerik – ex ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media.
„No brainer. Ale to nevnímám špatně. Věřím, že prodává. Jen škoda, že paleta není osvícená. Takto je oproti inspiraci produkt velmi tmavý.“ hodnotí Ondřej Bystroň – Head of Retail Design ve společnosti CZECH PROMOTION.
Výhercům rádi vytvoříme a předáme diplom, v případě zájmu se nám prosím ozvěte na email popstar@mistoprodeje.cz. Libovolnou POP reklamu můžete do naší soutěže přihlásit zasláním fotografie na stejný email.
Filip Wawreczka, manažer soutěže POP STAR