POP STAR za březen 2024 je shop in shop Perwoll

Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlašuje vítěze soutěže POP STAR 03/2024. Vítězem měsíce je shop in shop Perwoll. Druhé místo získalo vystavení Pedro. Třetí skončila realizace Starobrno.

V březnu bylo hodnoceno 10 in-store pop realizací, které porotci posuzovali ve třech kritériích: kreativita řešení, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

Výherní realizace Perwoll získala od odborné poroty průměrnou známku 7,8 bodů z maxima 10 bodů. Nejvyšší hodnocení (8,4 bodů) získala realizace za potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje. Realizace byla umístěna v řetězci Albert HM. Zadavatelem a klientem byla společnost HENKEL ČR. Realizátorem byla agentura POS Media CZ.

Druhé místo obsadila realizace Pedro, která byla umístěna v řetězci Albert HM. Zadavatelem a klientem byla společnost The Candy Plus Sweet Factory.

Třetí místo získala realizace Starobrno vystavena v řetězci Albert HM. Zadavatelem a klientem byla společnost Heineken Česká republika. Realizátorem byla agentura DAGO.

Všechny březnové soutěžní realizace hodnotila odborná porota ve složení:

Eva Klánová, šéfredaktorka Retail News, Petr Majerik, ex ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media, Alexandr Stojčev, společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA, Michaela Klobásková, Retail Audit Director ve společnosti ppm factum,  Tomáš Hájek, výkonný ředitel ADMEZ, Andrea Vozníková, členka presidia Asociace udržitelného podnikání a Jitka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu

Hodnocení vítězné realizace

„Elegantní a poutavé vystavení, ve kterém bylo velice dobře využito led osvětlení, které krásně podsvítí produkt a upoutá pozornost. Navíc zde byl velice vkusně zapracován stolek pro hostesky, který i bez hostesky působí elegantně,“ uvádí Michaela Klobásková, Retail Audit Director ve společnosti ppm factum.

„Pěkné, příjemné, jednoduché, evokuje vůni a čistotu. Předpokládám, že se počítalo i s hosteskou a samplingem,“ hodnotí Eva Klánová, šéfredaktorka Retail News.

Výhercům rádi vytvoříme a předáme diplom, v případě zájmu se nám prosím ozvěte na mail popstar@mistoprodeje.cz. Libovolnou POP reklamu můžete do naší soutěže přihlásit zasláním fotografie na stejný mail.

Filip Wawreczka, manažer soutěže POP STAR

Hlavní partner

Partneři

Alianční partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010