TZ | Ocenění TOP In store realizace měsíce listopadu 2016 získala kampaň Lays

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In store realizace měsíce. Za měsíc listopad 2016 se vítězem stala realizace Lays.

V tomto měsíci bylo přihlášeno 7 In storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

Vítězem listopadových realizací se jen těsně stala kampaň Lays, která využívala kombinaci POS prvků Mega podlahová grafika, ED,CB a Shelf Stopper. Tato vítězná kampaň probíhala v řetězcích Tesco a Ahold v období necelého měsíce – 01.11.-28.11.2016. Zadavatelem realizace byla společnost PEPSICO CZ s.r.o. a realizátorem POS Media Czech Republic, s.r.o.

Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 7,63 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování obdržela tato vítězná realizace 7,0 bodů. V kritériu celkové produkční provedení získala kampaň 7,2 bodů. Největší bodové ohodnocení obdržela kampaň v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje, neboť získala plných 8,70 bodů, což je třetí nejvyšší hodnota u tohoto kritéria v historii soutěže.

Listopadové realizace hodnotilo opět šest porotců, jmenovitě:

PhDr. Petr Frey, MBA – šéfredaktor portálu Místo prodeje.cz, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Ing. Martin Hasilík – společnost Authentica, člen vedení asociace POPAI CE, Emil Kováč – Country Manager společnosti POS Media Czech Republic za realizátory, Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA a Isabela Náhlovská ze společnosti Tesco Stores ČR za maloobchodní řetězce.

 

Hodnocení vítězné realizace

Konečně někoho napadlo komunikovat něco zcela zřejmého. Škoda, že chyběla odvaha ukázat i reálné pivo. Vizibilita samozřejmě díky použití výrazných barev a velkoformátovým materiálům je zcela dominantní,“ výstižně hodnotí Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic.

 

Hodnocení všech říjnových realizací

Petr Frey ve shrnutí všech realizací uvádí, že listopad přinesl spíše standardní realizace. „Zaujal mě branding uličky od Coty. V tomto provodení na menší ploše, to je to trochu inovace.

Alexandr Stojčev hodnotí říjnové realizace následovně: „Tento měsíc je v porovnání s tím předchozím přeci jen slabší. Což mě s blížícími se vánoci celkem překvapuje. Jediným zajímavým počinem je pro mě Lay´s a jeho spojení brambůrků s pivem což jsem na našem trhu ještě nezaregistroval. Přestože v národu pivařů se jedná o poměrně logické propojení…

Všechny realizace jsou sice nad průměrem, ale chybí výraznější nápady,“ hodnotí nominované listopadové realizace Jitka Vysekalová z České marketingové společnosti.

Všechny kampaně realizované v listopadu byly celkově na velmi vysoké úrovni. Nejvíce mě zaujaly kampaň Hartmann-Rico na odličovací tampony, jejichž propagace v takovémto rozsahu je svým způsobem neobvyklá, o to však účinnější a kampaň PEPSICO na Lays, která si dokázala „vytvořit prostor“ v rámci prodejní plochy dobře zvoleným vizuálem a volbou nosičů,“ uzavírá hodnocení vybraných realizací Isabela Náhlovská ze společnosti Tesco Stores ČR.

Všechny hodnocené realizace jsou opět k dispozici na portálu v sekci Realizace v ČR.

 

 

O odborném portálu Místo prodeje.cz

Portál Místo prodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Partnery tohoto portálu jsou asociace POPAI, POS Media, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Dago, Jansen Display, OMG Research, HL Display a společnost Shopper Marketing Prague.

 

Kontakt:

Ing. Miroslav Oupic

editor portálu

Email: oupic@smprague.cz

 

 

Hlavní partner

Partneři

Alianční partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010