Ocenění POP STAR měsíce října 2021 získala realizace Prodejní stěna Purina
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc říjen se stala realizace Prodejní stěna Purina těsně před realizací Jack Daniels modul. Na třetím místě se umístila kampaň Pampers.
V říjnu bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.
V tomto soutěžním kole získala vítězství realizace Prodejní stěna Purina. Zadavatelem a klientem této realizace byla společnost Nestlé, kreativní agenturou a realizátorem agentura Dago. Kampaň proběhla v říjnu v řetězci Mall.
Vítězná realizace získala od odborné poroty celkovou známku 7,87 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování a v celkovém produkčním provedení získala tato realizace shodně 7,8 bodů, v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje 8,0 bodu.
Druhou příčku získala realizace Jack Daniels modul, jejíž zadavatelem a klientem byla společnost Brown-Forman Czechia. kreativní agenturou a realizátorem agentura Sára. Během října ji mohli zákazníci vidět v hypermarketech Albert.
Bronzovou příčku, a tedy třetí místo, získala realizace Pampers, jejíž zadavatelem byla společnost POS Media, klientem společnost Procter & Gamble a realizátorem společnost POS Media. Během října byla k vidění v řetězci Albert.
Všechny říjnové soutěžní realizace hodnotila odborná porota, jmenovitě:
doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, JUDr. Petr Majerik – ex ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media, Václav Koukolíček – Manažer externí komunikace společnosti TESCO Stores ČR za maloobchodní řetězce, Ing. Blanka Bukovská, šéfredaktorka a vydavatelka odborného časopisu Brands&Stories a Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA a tento měsíc nově také Martina Bedrnová, ředitelka prémiové automobilové značky DS a Jiří Král, Managing Director agentury REAL FEEL.
–
Hodnocení vítězné realizace
„Velmi zdařilá prodejní stěna,“ uvádí Václav Koukolíček ze společnosti TESCO Stores ČR. „Zajímavé uspořádání, působí čistě a hezky kombinuje jednotlivé druhy produktů.“
„Takto si představuji ráj pro pejskaře a milovníky koček,“ je spokojený Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic.
„Jasná komunikace značky, zároveň představuje širokou škálu produktů, osloví cílovou skupinu,“ říká Jitka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti.
„Skvěle zpracovaný ostrůvek pro milovníky domácích mazlíčků,“ hodnotí Jiří Král, Managing Director agentury REAL FEEL. „Přehledné rozdělení kategorií.“
„Pěkná prezentace Puriny, určitě zaujme. Je vidět, že si s tím dali u Puriny práci,“ uvádí Martina Bedrnová, ředitelka prémiové automobilové značky DS. „Působí hodnotně, měla bych dojem, že si rozhodně kupuji prémiové krmivo nebo produkty, že zde na mého mazlíčka opravdu myslí v tom nejlepším slova smyslu. Líbí se mi motiv přírody, a milé ztvárnění pejska, boudy, kočičího škrabadla… Je hned jasné, že jde o nabídku pro zvířátka.“
Hodnocení všech říjnových realizací
„Tento měsíc bych hodnotil jako průměrný, zdařilé realizace byly realizované u tvrdého alkoholu a velmi mile mě překvapila realizace Puriny,“ hodnotí Václav Koukolíček.
„Dle mého názoru většina realizací nevybočila z průměru,“ uvádí Jitka Vysekalová. „Zaujme Pedro svojí veselostí, hravostí a jasnou komunikací značky.“
„Celkově praktická řešení zvyšující vizibilitu. 2 realizace o krok napřed před ostatními,“ říká Jiří Král.
„Tento měsíc máme v přehledu mnoho zajímavých, a ještě zajímavějších řešení,“ uvádí Alexandr Stojčev. „Oproti minulosti už vůbec nehodnotíme jednoduché materiály typu wobbler, stopper. Pro zákazníky jde jednoznačně o posun k vyšší vnímané hodnotě jednotlivých vystavení. Nejvyšší vnímanou hodnotu pak vidím ve vystavení určeném pro milovníky koček a psů. Vidíme kombinaci vysoké produkční kvality, zajímavé kreativy, kombinaci zážitku a produktu. Skvělá práce.“
Partnerem soutěže POP STAR je kreativní agentura REAL FEEL a její služba Retail Audit, která monitoruje realizace na místě prodeje.
–
O odborném portálu Mistoprodeje.cz
Portál Mistoprodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.
Hlavním partnerem je společnost DAGO. s.r.o a SAMSUNG Česká republika. Dalšími partnery jsou společnosti DS Automobiles, MORIS Design, s.r.o., POS Media Czech Republic, s.r.o., Showdown Displays Europe s.r.o., U&SLUNO, a.s. a Xerox Czech Republic, s.r.o. Spolupracujícími subjekty jsou asociace POPAI, HL Display, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Sign invention, RetailCon, CZECH PROMOTION a VŠKK.
Kontakt:
Ing. Miroslav Oupic
Šéfredaktor portálu
Email: oupic@mistoprodeje.cz