Zajímavá TV kampaň předního norského řetězce potravin REMA 1000 sázící na norskou tradici bez zbytečného používání nových technologií
Využívání nových technologií stále roste, tento obor je dostatečně cool, ale je třeba využívat tyto nové technologie s citem. Norský řetězec REMA 1000, který má své prodejny v Norsku a v Dánsku, ve své srpnové TV reklamě ukazuje, že je dobré využívat věcí, které fungují.
Příběh spotu s názvem SMART HOUSE (Chytrý dům) je jednoduchý – muž bydlí v domě s umělou inteligencí, který mu dokonale organizuje jeho pracovní i osobní život. Ale přijde chvíle, kdy je to pro muže skutečně na škodu. Pak nezbývá se vrátit k osvědčenému postupu. Tak jako se vrátit k osvědčenému nákupu v prodejnách řetězce REMA 1000.
Informace o kampani:
Země: Norsko
Reklamní agentura: TRY
Klient: REMA 1000
Kategorie: Retail Services
Nasazení: srpen 2018
Zdroj a foto: adsoftheworld.com