Výrobce záchranných vest vyrobil nový nápoj Wave pro zvýšení prodeje nového modelu vesty
Společnost Tribord, výrobce záchranných vest, přemýšlela, jak podpořit prodej svého nového modelu IZERBER50. Společně s pařížskou agenturou Rosa Park agency vymyslely výrobu nového velmi netradičního nápoje.
Tento nový nápoj, který dostal název WAVE a byl složený ze 100% mořské vody, byl dán do plechovek a byl rozvezen do místního přístavu. Cílem ochutnávek bylo lidem přiblížit pocit utonutí a pak odkázat na nový model záchranné vesty. Na plechovce měl Wawe vytištěnou zprávu: Ochutnejte poslední doušek před utonutím.
Reakce každého, kdo nápoj ochutnal, byla okamžitá a i díky tomuto experimentu si mohl uvědomit, že pobyt na moři se nesmí nikdy podcenit. Kromě doušku mořské vody, obdrželi lidé i slevu na právě zmíněnou záchrannou vestu IZERBER50.
Zdroj: creativeguerrillamarketing.com