Velmi úspěšná virální reklama Durex SOS Condoms
Rádi bychom vám představili velmi zajímavou a netradiční virální reklamu vztahující se přímo k místu prodeji. Agentura Buzzman vytvořila pro výrobce kondomů Durex volnou mobilní aplikaci AKA iPhone App stáhnutelnou v iOs App Store. Tématem celé kampaně bylo v Dubaji diskrétní doručení kondomů do hodiny od jejich objednání.
Jak aplikace fungovala? Lidé, kteří měli okamžitou potřebu, si pomocí svého mobilního telefonu a stažené aplikace, která zjistila lokaci zákazníka, objednali donášku, která byla garantovaná do jedné hodiny. Zákazník si mohl vybrat ze tří druhů donášky:
- při donášce pizzy – nejčastěji pro byty a kanceláře,
- při policejní hlídce – pro řidiče,
- pomocí zbloudilých turistů
Služba donášky fungovala každý den vždy jen v čase od 16:00 do 4:00.
S touto virální kampaní probíhala zároveň i nová soutěž na Facebooku, ve které si lidé mohli rozhodnout, které další město by mělo být do této kampaně zařazeno.
„Je pravda, že dubajská oblast je poměrně malá ve srovnání se zbytkem světa, která by mohla potřebovat dodávku SOS Condom,“ říká Igor Beuker, předseda Interactive Advertising Bureaus, a člen komise Webby, AMMA a Esprix Awards. „Kampaň na zavedení dlouhodobého značkového nástroje je však velmi chytrá“.
Na následujícím videu uvidíte nejen samotný virální spot, ale také popis celé této case study, která se stala mediálním hitem. Posuďte sami její úspěšnost – jen za první týden oslovila 25 milionů lidí, zabrala zadarmo mediální prostor v hodnotě 2 miliony eur, dosáhla 25 tisíc tweetů, 35 tisíc stažení aplikace a 800 objednávek.
–
Tvůrci kampaně:
Reklamní agentura: BUZZMAN MIDDLE EAST
CEO and kreativní ředitel: Georges Mohammed-Cherif
Ředitel: Thomas Granger
Výkonný ředitel: Adil Zghaoui
Copyeriter: Romain Repellin
Webová produkce: Laurent Marcus, Julie Bourges, Romain Goutte
Sociální média a PR: Hubert Munyazikwiye, Thomas Schmitt, Sandrine Girard
Filmová produkce: Les Télécréateurs
Režisér: Adrien Armanet
Rok uvedení: 2013
Zdroj: viralblog.com, jazarah.net
Foto: viralblog.com, Buzzman Middle East, jazarah.net