V jednoduchosti je krása, stejně jako nakupování v řetězci REMA 1000
Novou únorovou TV reklamu, která vyzdvihuje jednoduchost před složitostí nových technologií, v tomto případě chytrého domu, vytvořila pro norský obchodní řetězec Rema 1000, reklamní společnost Try z Osla.
V tomto dalším spotu se opět můžeme setkat s milovníkem moderních technologií a vlastníkem inteligentního domu, ve kterém je vše ovládané hlasem. Například běžecký pás, který reaguje nejen na hlas majitele domu, ale také na hlas moderátora v rozhlasovém vysílání, čímž majitele domu nepotěší.
Technologie nejsou všechno a je zde jasně vidět, že běhat venku na čerstvém vzduchu, tak jako ve spotu sousedka, je rozhodně lepší.
REMA 1000 je norský obchodní řetězec, jehož supermarkety se již řadu let vyznačují filozofií „Simplicity is king“, tedy v překladu V jednoduchosti je krása.
—
Informace o kampani:
Reklamní agentura: Try, Oslo, Norsko
Kreativní ředitel/Copywriter: Øystein Halvorsen
Umělecký ředitel: Karin Lund
Produkční společnost: Bacon / Olso
Režie: Andreas Riiser
Producent: Ola Narum Berg
Nasazení: únor 2019
Předchozí spot jsme uveřejnili zde.
Zdroj a foto: adsoftheworld.com