Společnost P&G spojuje síly s Červeným křížem a Červeným půlměsícem
Společnost Procter & Gamble včera oznámila, že poskytne dotaci v celkové hodnotě 10 milionů USD určenou na osobní zdraví a hygienu – výrobky pro domácnost, dezinfekční prostředky a finanční pomoc lidem v nouzi, včetně zasažených rodin, starších občanů a zdravotnických pracovníků. V rámci tohoto programu společnost P&G věnuje 1 milion dolarů na podporu Mezinárodní federace Červeného kříže a Červeného půlměsíce a také jejich jednotlivým národním společnostem v Evropě.
Od začátku propuknutí epidemie spolupracuje společnost P&G s dlouholetými partnerskými organizacemi, aby pochopila, jak nejlépe pomoci v této globální krizi. Dnes přijímá tři okamžitá opatření na podporu naléhavých potřeb veřejnosti.
Podpora nezbytných zdravotnických služeb: P&G věnuje úvodní milion dolarů národním společnostem Mezinárodní federaci Červeného kříže a Červeného půlměsíce na poskytování zdravotní péče, zdravotnických potřeb a hygienické osvěty lidem v celé Evropě.
Evropský ředitel Mezinárodní federace Červeného kříže a Červeného půlměsíce Elkhan Rahimov, uvedl, že dar umožní dobrovolníkům a zaměstnancům Červeného kříže a Červeného půlměsíce v celé Evropě pokračovat v jejich záchranných pracích v první linii obrany proti COVID19. „V těchto náročných časech tato podpora umožní i nadále pomáhat těm nejzranitelnějším v naší společnosti – starším lidem, lidem s poruchou imunity, lidem v karanténě a izolaci, migrantům a bezdomovcům. Opravdu si ceníme podpory společnosti Procter & Gamble,“ řekl Rahimov.
Zlepšování každodenního života: Každý v P&G pracuje pilně na udržení výroby, distribuce a dostupnosti všech P&G značek, a to nejen pro spotřebitele, ale také pro zdravotnické pracovníky, pohotovostní služby a všechny, kteří jsou v první linii boje proti COVID-19. Společnost P&G spolupracuje také s národními společnostmi Červeného kříže a Červeného půlměsíce a místními potravinovými bankami, aby poskytovala produkty každodenní potřeby. I během těchto bezprecedentních časů umožňují značky P&G lidem dělat jednoduché věci – čistit si zuby, umýt si vlasy, oholit se, nosit čistou košili, vyměnit dětskou plenku, udržovat domácnost a oblečení hygienické. Jsou to aktivity, které udržují každodenní fungování a zlepšují pohodu spotřebitelů.
Poskytování dezinfekčních prostředků na ruce a povrchy: Společnost P&G přesouvá výrobu, aby pomohla chránit pracovníky v přední linii. Nedávno začala vyrábět dezinfekci v několika svých výrobních závodech v Evropě. Buduje kapacitu, aby zajistila minimálně 10 000 litrů dezinfekčního prostředku na ruce v 16 zemích po celé Evropě, což představuje více než 3 miliony umytí rukou týdně.
Loic Tassel, prezident P&G pro Evropu, říká: „Za 30 let práce v odvětví rychloobrátkového zboží jsem nikdy nezažil tak náročné časy, které nemají dopad ani tak na podniky, ale spíše na samotné obyvatele a komunity a všechny aspekty našeho života. Tým P&G je odhodlán udělat všechno pro to, aby zajistil zdraví a bezpečnost všech našich zaměstnanců, nadále sloužil zákazníkům svými základními produkty a službami a přijímal funkční opatření na pomoc lidem v nouzi a těm v první linii. Společně s našimi partnery jsme vytvořili efektivní systém pomoci v ohrožených komunitách.“
Nikdo nemůže předvídat, jak a kdy tato krize skončí, ale společnost P&G je odhodlána být součástí řešení. I v České republice už společnost P&G věnovala produkty Českému červenému kříži pro nejpotřebnější skupiny obyvatel, a to jak v Rakovníku, kde P&G vyrábí v továrně Rakona, tak na dalších potřebných místech.
Zdroj a foto: Procter & Gamble