Spokojená zákaznice v australském TV spotu řetězce ALDI předvádí své baletní umění
Německý obchodní řetězec ALDI představil před týdnem nový australský TV spot s názvem Good Different – Most Satisfied Customers. Ukazuje v něm, že se od konkurence liší nejen on, ale také jeho zákazníci.
Australská reklamní agentura BMF vymyslela příběh spokojené ženy středních let, která po nákupu v řetězci ALDI ve večerních hodinách vrací nákupní vozík a vzpomíná na své dětství a na své baletní umění. Jen nákupní vozík, osvětlené parkoviště a dvojice v zaparkovaném autě jsou svědky jejího krásného představení. K tomu zní píseň It’s „Feelings Of Love“ od Palmera Rockeyho.
Tento TV spot je součástí největší integrované kampaně společnosti Aldi za 16 let provozu v Austrálii. Celková kampaň bude obsahovat OOH reklamu a dalších 30 televizních reklam, které letos ještě přijdou.
Tvůrci:
Reklamní agentura: BMF, Australia
Kreativní ředitel: Alex Derwin
Výkonný ředitel: Stephen McArdle
Copywriteři: Tom Johnson , Millicent Malcolm
Režisér: Steve Ayson
Hudební supervize: Level Two Music
Zdroj a foto: adsoftheworld.com, creativity-online.com