Snickers vytvořil povedený billboard “America’s Not-So-Sweetheart”, na který se nebudete chtít nikdy podívat
Herečka Marilyn Monroe byl stále je nejen v Americe velmi populární. Obzvláště ta filmová scéna, ve které stojí v sukni nad foukajícím vzduchem z kanálu. Snickers věří, že když máte hlad, nejste sami sebou, ale jste úplně jiná osoba a stáváte se naštvanější
Snickers ve spolupráci s reklamní agenturou BBDO si z této myšlenky udělal legraci a umístil na interaktivním billboardu fotoaparát se softwarem na rozpoznání tváří. Když se tedy lidé podívali na fotografii krásné Marilyn Monroe s vlající sukní, najednou dostala úplně jinou tvář…
Tvůrci:
Reklamní agentura: BBDO, New York, USA
Kreativní ředitelé: Scott Mahoney, Dan Oliva
Copywriter: Joey Henson
Umělecký ředitel: Jimmy Morrissey
–
Zdroj: creativeguerrillamarketing.com
Foto: creativity-online.com