Shaw Free Range TV a její velikonoční vajíčka
O letošních velikonočních svátcích překvapila zákazníky kanadského supermarketu Safeway modrá kampaň s vajíčky od značky Shaw Free Range TV. Zákazníci totiž v modrých obalech nalezli zdarma čokoládová velikonoční vajíčka.
Kanadská telekomunikační společnost Shaw Communications připravila o těchto Velikonocích pro svoji značku Shaw Free Range TV, která je poskytovatelem mobilních a televizních služeb, novou kreativní kampaň. Do řetězce Safeway dodala čokoládová vajíčka v jasně modrých obalech, které odpovídaly firemním barvám. Když si zákazníci otevřeli obaly, našli v nich bílé plastové „skořápky“, ve kterých na ně čekala čokoláda. A také informace o možnosti sledování TV vysílání za pomoci aplikace Free Range TV, včetně odkazu na její stažení i prostřednictvím mobilních telefonů.
Tato kampaň se nejen svojí barevností nedala přehlédnout. Měla velký úspěch nejen mezi zákazníky přímo v prodejně, ale následně také v médiích a na sociálních sítích.
Zdroj a foto: en.wikipedia.org, youtube.com