Nová kampaň Always s tématem emotikon
Značka Always ve své poslední kampani přišla s tématem sebevyjádření mladých dívek. Vychází totiž z faktu, že 72% z nich se cítí společensky limitováno, protože jim ostatní obvykle diktují co mají a nemají dělat. Často jsou jejich pocity sdělovány kanálem, který je jim nejpřirozenější – mobilním telefonem. 67% dívek ale považuje používané emotikony za limitující. Nová kampaň Always proto vyzývá ke změně a nabádá dívky, aby se podělily o své nápady na #LikeAGirl. Je to určitě zajímavý pokus o interakci s cílovou skupinou se snaha o její pochopení. Na druhou stranu tento spot o emotikonách vzbuzuje i emoce negativní. Na sociálních sítích se objevují hlasy, že se společnost v dnešní době zabývá pseudoproblémy. Nicméně počet sledujících na twitteru roste.
https://www.youtube.com/watch?v=L3BjUvjOUMc
TV spot Always: Girl Emojis
Advertising Agency: Leo Burnett, Chicago, USA
Executive Creative Director: Nancy Hannon
Creative Directors: Natalie Taylor, Isabela Ferreira
Art Directors: Jin Yoo, Amanda Mearsheimer
Copywriter: Garrett Vernon
Production Company: Pulse Films
Director: Lucy Walker
Producers: Adine Becker, Andrea Friedrich
Executive Producer: Tony Wallace