Netradiční reklama pizzy, která díky eskalátoru zvýšila prodej o 70% a výnosy o 53%
Pizzerie Pizza Kingdom v čínském hlavním městě Pekingu přidala na jídelní lístek novou pizzu s extra porcí sýra, ale neprodávala se tak, jak se očekávalo. Proto se jí společnost rozhodla propagovat nějakým neotřelým způsobem.
Najatá pekingská reklamní agentura JWT vymyslela velmi zajímavý koncept. Na eskalátor v nákupním centru, který vede přímo před vchod do této pizzerie, umístila logo provozovny a především nafocenou porci této sýrové pizzy, která se při zvednutí schodů eskalátoru rozdělila na dvě půlky, přičemž vroubkatá hrana schodu se proměnila v táhnoucí se rozteklý sýr.
Tato netradiční promo akce zaujala jak návštěvníky nákupního centra na tamto eskalátoru, tak také šeptandou i další lidi. Výsledkem byl zvýšený prodej této promované pizzy o plných 70% při zvýšených výnosech o 53%!
Jak je vidět, dobrý kreativní nápad a kvalitní provedení dává i nízkorozpočtovým promocím velké možnosti s nečekanými výsledky.
Zadavatel: Pizza Kingdom
Země: Čína
Reklamní agentura: JWT, Peking, Čína
Kreativní ředitel: Jordan Hsueh
Copywriter: Lily zhao
Realizace: květen 2016
Zdroj: adsoftheworld.com
Foto: Marketing Birds