Milka sdílela v ulicích Ukrajiny milostné zprávy
Milka provedla v 25 ukrajinských městech personifikované reklamy na billboardech, internetu, i TV reklamě. Na svých reklamních plochách uváděla milostné vzkazy spotřebitelů.
V našem dnešním hektickém světě jsme velmi zaneprázdněni, a tak velmi často zapomínáme vyjadřovat city ke svým nejbližším, na kterým nám hluboce záleží.
A proto přišla na Ukrajině značka Milka s konceptem Tender Warnings, který předložila agentura Saatchi & Saatchi, jak takové vyjádření lásky lidem usnadnit, navíc ve spojení s čokoládou, která také k vyjádření lásky často patří.
Milka přenechala část svého reklamního prostoru – na billboardech, na internetu i v televizním vysílání – lidem, kteří napsali na internetu text pro své nejbližší. Už na startu této personifikované kampaně bylo zřejmé, že dosáhne výrazného úspěchu, což se také tak i stalo.
Tvůrci:
Reklamní agentura: Saatchi & Saatchi, Ukrajina
Kreativní ředitelé: Kosta Schneider, Kirill Chistyakov
Copywriter: Sergey Beloshickiy
Zdroj a foto: creativeguerrillamarketing.com