Menstruační příručka pro švédské tatínky
Aby mohli švédští tatínkové hovořit se svými dcerami o jejich dnech, vydává výrobce tampónů o.b. knihu plnou faktů a tipů. Cílem je zpopularizovat menstruaci a více zapojit muže do výchovy jejich dcer.
Navzdory skutečnosti, že švédští tatínkové tráví více času se svými dětmi než otcové v mnoha jiných zemích, existuje stále jasný rozdíl mezi vztahem dětí k jejich rodičům. Ve studii švédského časopisu pro mládež KP pouze 7 procent dětí říká, že raději mluví se svými otci, když se cítí smutní. Značka O.b. proto vidí potřebu pomoci lidem přiblížit se jejich dcerám.
Kniha je určena jako pomůcka pro tatínky, jejichž dcery mají nebo se chystají mít toto období, aby jim pomohla pochopit, čím procházejí. Značka O.b. doufá, že kniha může být jak oporou, tak může poskytnout fakta potřebná k tomu, aby rodiče mohli se svými dětmi uvolněně hovořit o tomto období.
Mnoho mužů ve Švédsku tvrdí, že nikdy nedostali vzdělání ve škole o ženském cyklu. Proto jim chybí základní znalosti o tom, jak být dobrou podporou pro své dcery, když dosáhnou věku, kdy začnou menstruovat.
Tato příručka pro tatínky je součástí kampaně švédské reklamní agentury Actionist a byla vydána tatínkům po celém Švédsku v létě a na podzim letošního roku.
O kampani:
Reklamní agentura: Actionist, Švédsko
Klient: značka O.b.
Nasazení: léto a podzim 2019
Zdroj a foto: adsoftheworld.com