L’ORÉAL personalizace pro řetězec Marionnaud v Bratislavě
Společnost DEKOR, spol. s r.o., člen POPAI CE, dlouhodobě spolupracuje s firmou L’ORÉAL, světovým lídrem v oblasti kosmetiky. V rámci rozšíření svého portfolia a místo pro objevování krásy zvolila společnost L’Oréal pro instalaci svých nových prezenčních stěn řetězec Marionnaud. Tento je umístěný v obchodním centru Eurovea, nejmodernější multifunkční městské části Bratislavy.
Prodejní koncept vychází z individuální prezentaci značek. Kreativní přístup využívá myšlenky pařížského bytu jako inspiraci pro nákup značkové kosmetiky.
Pro výrobu stěn YVES SAINT LAURENT a LANCOME byly použity materiály s vysokým leskem, zlatých plechů podpořených prosvětlením jak produktů, tak brandové grafiky.
Navíc stěna Yves Saint Laurent viditelná přes výlohu, a proto navíc obsahuje velký prosvětlený lightbox. Zákazník požadoval, aby tento lightbox neobsahoval žádný viditelný rámeček, což se podařilo vyřešit za použití textilního banneru prosvětleného LED moduly.
Průběh instalace v březnu 2017 byl celkem komplikovaný vzhledem k malému prostoru, absenci rampy a funkčního výtahu. Nad prodejnou jsou umístěny obývané byty, takže bylo nutné vyhovět požadavku na klid.
Souběžně s instalací stěn probíhala i montáž sádrokartonu a rozvod elektroinstalace.
–
Název: L’ORÉAL personalizace
Stát: Slovensko, Bratislava
Realizátor: DEKOR, spol. s r.o.
Řetězec: Marionnaud
Zdroj: POPAI CE
Foto: Dekor, spol. s r.o.