Kreativní billboard se sacím efektem vysavače Miele S8
Před časem bratislavská pobočka reklamní agentury Mayer McCann Erickson vymyslela a vytvořila pro společnost Miele velmi zajímavý billboard. Demonstruje s nadsázkou, jaký má vysavač Miele S8 savý efekt.
Tento billboard, který už na první pohled bere dech, dokazuje efektivitu marketingu, když se použije ve správném kontextu.
Reklamní agentura: Mayer McCann Erickson, Bratislava, Slovakia
Kreativní ředitel: Boris Prexta, Vlado Slivka
Art Director: Peter Bruško
Copywriter: Juraj Stehlik
Zdroj: CreativeGuerrillaMarketing.com
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
P.S.
Teprve dovětkem zjistíte pravý efekt této guerilla reklamní kampaně, která byla skutečně velmi levná.
Ve skutečnosti totiž tento billboard neexistuje a ani neexistoval! Reklamní agentura natočila vjezd aut do tunelu, následně digitálně přidala billboard a propojení „hadice“ s tunelem a toto video rozšířila po Slovensku. Následně se tento content začal po sociálních sítích lavinovině šířit, což bylo hlavním účelem celé kampaně.
Jak tedy vidíte, někdy může mít vynikající realizace jen virtuální podobu a přesto splňuje svůj PR efekt dokonale.