Kanadská ambietní reklama Hot-Hounds na pomoc psím mazlíčkům
Kanadská reklamní agenta Rethink vytvořila pro výrobce krmiva pro psy Earth Paws zajímavou ambientní informační kampaň Hot-Hounds za nezanechávání psů v letních horkých dnech v autech.
Hlavní motiv kampaně byly sušenky v podobě psách hlav, které společnost dala na pečící plechy do aut na rozpálených parkovištích. V autech v tu chvíli bylo okolo 70 stupňů celsia. Tyto sušenky se v tomto nehostinném místě v interiéru auta během chvíle upekly do křupava.
Výrobce Earth Paws pak připravil speciální řadu sušenek Hot-Hounds, které si v balení každý chovatel psů mohl dát do auta a zjistit, co horký vzduch v interiéru dokáže.
Již od prvních chvil měla tato kampaň úspěch, včetně řížení po sociálních sítích.
O kampani:
Reklamní agentura: Rethink, Kanada
Klient: Earth Paws
Kreativní ředitelé: Ian Grais, Chris Staples, Leia Rogers, Hans Thiessen
Umělečtí ředitelé: Dosh Osholowu, Ashley Visvanathan
Designer: Ashley Visvanathan
Copywriter: Daniel DeBacker, Ella Dalling
Kamera: Bill Hawley, Brian Ceci, Eric Arnold, Dosh Osholowu
Střih: Alijah Monckton
Producent: Scott Russell, Karen Lai
Nasazení: září 2019
Zdroj: adsoftheworld.com