Heinz dominuje sociální médiím s roztomilou reklamou o hotdogu a jeho páníčkovi kečupu

Velký rozpočet není vždy zárukou úspěšné reklamy. Aby se divákům nějaký spot zalíbil, a navíc jej šířili po sociálních sítích sami od sebe, je zapotřebí skvělý nápad a tvořivost. Výrobce kečupů Heinz, se snaží podporovat rozmanitost svých výrobků kreativním způsobem, a tak vymyslel zábavnou, zapamatovatelnou a lehce provokativní reklamu, kterou pojmenoval „Wiener Stampede“. 

Reklama je plná roztomilých štěnátek oblečených v kostýmech hotdogů, kteří běží směrem k mužům a ženám, oblečených v kostýmech kečupu Heinz. Vše je pěkně nasnímané, plné pohody a  pozitivních emocí.

Tato reklama byla vysílána v Americe při letošním finále amerického fotbalu – Super Bowlu. Podle zaznamenaných mediálních výsledků společnosti Nielsen, obdržela nejvyšší objem pozitivních reakcí (buzz) mezi všemi reklamami uvedenými v průběhu tohoto finálového zápasu. Zajímavé bylo zjištění, že reklama „Winner Stampede“ oslovila přes 60% žen. Navíc získala ještě větší publikum díky spojení marketingových aktivit společnosti Heinz s organizací PETA (People for the Ethical Treatment of Animals), která se zabývá právy na ochranu zvířat.

Společnosti Heinz se spolu s reklamní agenturou DAVID z Miami podařilo vytvořit jedinečnou reklamu, která tvůrčím způsobem podporuje řadu produktů Heinz ve spojení s pozitivními emocemi, navíc ve formě hravých a roztomilých štěnat.

K dnešnímu dni se tento spot na portále YouTube blíží k 7 milionům zhlédnutí.

 

Tvůrci kampaně:

 

Zadavatel:                Heinz

Agentura:                 DAVID Miami

Art Director:           Antony Kalathara

Copywriter:             Juan Pena

Režisér:                    Jeff Low

Píseň:                        Harry Nilsson – Without You (1972)

Lokalita:                  USA a Kanada

Rok:                            2016

 

https://youtu.be/aNN9nL2vppM

 

Zdroj a foto: creativeguerrillamarketing.com

Hlavní partner

Partneři

Alianční partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010