Coca-Cola poskytla na dubajském letišti ten nejlepší dárek pro cestující
Kdykoli se blíží svátky, expati, nebo-li cizinci pracující v cizí zemi, plánují svoji návštěvu domů. Začnou kupovat dárky pro své rodiny a v mnoha případech pak na letišti zjišťují, že jejich zavazadla mají kila navíc.
Spojené arabské emiráty jsou klíčovou zemí pro cizince. Většina expatů jsou Indové, Pákistánci a Filipínci, tedy lidé, kteří nemají moc peněz a ty, které mají, si odváží do své vlasti pro svoje rodiny. Když společnost Coca-Cola přemýšlela o těchto lidech, napadlo jí, jak jim jednoduše pomoci a navíc si zajistit jejich budoucí loajalitu.
Proto Coca-Cola spustila kampaň Wish Upon a Coke. Tato kampaň spočívala v tom, že hosteska na dubajském letišti pozorovala cestující, a když viděla, že je někdo nešťastný z toho, že nemá peníze na proplacení nadbytečných kilogramů jeho zavazadel, dala mu jako dárek láhev Coca-Coly. Na láhvi byla etiketa, která říkala, že dostává dárek v podobě dodatečných 5 kg váhy na jeho zavazadlo.
Takto obdarovaní cestující měli velkou radost a jistě na dlouhou dobu budou mít ke společnosti Coca-Cola citový vztah, neboť si navždy budou pamatovat, že to byla ona, kdo jim pomohl zdolat překážku na cestě k nejbližším.
Tvůrci TV spotu:
Reklamní agentura: Y&R Labstore Dubai / Y&R Dubai, UAE
Výkonný kreativní ředitel: Ash Chagla, Joseph Bihag, Kalpesh Patankar
Umělecký ředitel: Nada Hassan
Copywriter: Athina Lalljee
Obchodní ředitel: Zaakesh Mulla
Account: Nora Ferneine, Dima Malaeb
Agenturní producent: Sam Eid
Produkce: Concept View Media
Režie: Frederico Beja
Zdroj a foto: creativeguerrillamarketing.com